Zeilschool

Zeilen bij US hiem

Zeilboerderij in Friesland

Wilt u een onvergetelijke week voor uw zoon of dochter? Dan is een zeilvakantie bij Us Hiem een perfect oplossing. Elk jaar wordt er door Vinea meerdere zeilvakanties aangeboden. Us Hiem is daarbij de perfecte locatie om te gaan zeilen. Waar wacht u nog op?

In het hoogseizoen is Us Hiem al tientallen jaren in gebruik als zeilschool van Vinea. Voor het boeken van een Zeilkamp/Zeilvakantie kijk ook Vinea.nl.

Duizenden kinderen hebben er leren zeilen en onvergetelijke zomers meegemaakt. Week na week en zomer na zomer, wordt Us Hiem bemand door groepen tieners en hun enthousiaste instructeurs, die er allemaal de tijd van hun leven meemaken. Een betere garantie van de geschiktheid van Us Hiem als groepsaccommodatie is nauwelijks denkbaar.

Wil uw kind ook een zomer meemaken om nooit te vergeten en leren zeilen op de rustige Oudegaaster Brekken? Kijk voor meer informatie op www.vinea.nl/ushiem